Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2019 19:29 - Преди десет години
Автор: krasivata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 253 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 26.12.2019 00:48


 Срещнах го за първи път преди малко повече от десет години. Не ми направи особено впечатление тогава. Не беше моя еталон за красота, но сякаш в него имаше нещо. Нещо друго. Той ме гледаше по особено красив и игрив начин. Караше ме да се вълнувам много, да се изчервявам, да се притеснявам. Постоянно се опитваше да ме впечатли, да ме заговори. Изключително положителен,общителен и с неизчерпаемо чувство за хумор. Но от срам аз все го отбягвах. Не че ми беше неприятен, напротив. Той толкова много ме харесваше, че ме караше да се чувствам неловко. 
И така. Тъкмо бях завършила висшето си образование.Бях си намерила и работа. Бях оценена и бързо напредвах в работата. Но бях сама. Посветила ежедневието си единствено и само на работните си задължения.
В един момент бях попаднала под изключителния натиск на родителите си и на обществото  да създам семейство . А аз не бях готова. Беше ме много страх да предприема такава стъпка.
Отдаде ми се възможност да замина за чужбина. Идеален вариант да се поуспокоя малко, да си събера мислите , пък и кой знае, можеше там да открия ТОЧНИЯ. Бях в странстване две години. За съжаление нито една от заложените цели не беше осъществена.
Случи се нещо друго. Бяха минали около десет години откакто го бях видяла за последно. Изведнъж мисълта за него завладя цялото ми ежедневие. На хиляди километри от дома, аз копнеех само и единствено за него. От социалните мрежи разбрах, че  е необвързан, че няма семейство и деца. Бях твърдо решена като се прибера в родния град да го потърся. За нещастие се случи тежък инцидент, който ме прикова към леглото за около година. 
След като си стъпих отново на краката го потърсих. Той обаче не беше сам. Но и чувствата му към мен не бяха изчезнали. Като го видях почувствах същото вълнение, бузите ми отново горяха, а красивият му и игрив поглед ме следваше неутлъчно. Нищо не се беше променило.  Или всъщност беше. Този път аз бях тази, която го закачаше, а той се чувстваше неловко и мълчеше.
 






Гласувай:
6



1. ladybook - Хубава история
27.12.2019 00:52
Звучи красиво, все едно е резюме към роман.
цитирай
2. krasivata - Благодаря!
27.12.2019 09:07
Това е художествено украсен красив спомен.Радвам се, че ви е харесала творбата ми.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krasivata
Категория: Други
Прочетен: 7981
Постинги: 12
Коментари: 12
Гласове: 273
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930